Обмін та повернення
Ми прагнемо, щоб кожна ваша покупка приносила лише задоволення. Якщо з якихось причин товар вам не підійшов, ви можете скористатися правом на обмін або повернення відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".
Загальні умови повернення товару належної якості (без дефектів):
Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту його отримання, за умови якщо:
* Товар не був у вжитку і зберіг свій товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.
* Збережено розрахунковий документ (чек, квитанція тощо), виданий разом з товаром.
Зверніть увагу на особливості повернення окремих категорій товарів:
* Меблі: Повернення меблів належної якості можливе, якщо вони не були в процесі збирання/монтажу, збережено їх первинну комплектацію та товарний вигляд. Меблі зі слідами збирання або використання поверненню не підлягають.
* Ортопедичні та тонкі матраци: Ці товари підлягають обміну та поверненню за умови збереження їх товарного вигляду, цілісності упаковки (якщо вона була) та відсутності слідів використання. Будь ласка, переконайтеся, що гігієнічна упаковка (за наявності) не пошкоджена, оскільки її порушення може бути підставою для відмови у поверненні.
* Постільна білизна: Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р., постільна білизна не підлягає обміну та поверненню, якщо вона належної якості. Тому, будь ласка, уважно перевіряйте розмір, колір та комплектацію при отриманні замовлення. Повернення можливе лише у випадку виявлення фабричного браку.
Повернення товару неналежної якості (з дефектами):
Якщо протягом гарантійного терміну ви виявили недоліки, ви маєте право на:
* Безоплатне усунення недоліків у розумний строк.
* Пропорційне зменшення ціни.
* Заміну на аналогічний товар належної якості.
* Заміну на інший товар з відповідним перерахуванням вартості.
* Повернення сплачених коштів та розірвання договору купівлі-продажу.
Для повернення товару з дефектом, будь ласка, надайте розрахунковий документ та, за можливості, фото або відео, що підтверджують наявність недоліків.
Процедура обміну та повернення:
* Зв'яжіться з нами: Надішліть запит на обмін/повернення на нашу електронну пошту 1dimcomfortu@gmail.com
або зателефонуйте за номером +380507644668 Опишіть причину повернення та надайте номер замовлення.
* Узгодження деталей: Наш менеджер зв'яжеться з вами для уточнення деталей та інструкцій щодо подальших дій.
* Відправка товару (для регіонів): Якщо ви проживаєте не в регіоні з якого Вам був відправлений товар потрібно буде відправити товар за вказаною нами адресою. Будь ласка, надійно запакуйте товар, щоб уникнути пошкоджень під час транспортування. Вартість доставки при поверненні товару належної якості оплачується покупцем. При поверненні товару неналежної якості вартість доставки покривається нашою компанією.
* Огляд товару: Після отримання товару ми проведемо його огляд на відповідність умовам повернення.
* Обмін або повернення коштів: У разі позитивного рішення щодо повернення товару належної якості, ми здійснимо обмін або повернемо кошти протягом 14 днів з моменту отримання товару. При поверненні товару неналежної якості, терміни повернення коштів або обміну визначаються відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".
Будь ласка, звертайтеся до нас, якщо у вас виникнуть будь-які питання щодо обміну або повернення товарів. Ми завжди готові вам допомогти!